Er du vores nye kollega?

Enestående lederchance i Hørsholm: Bliv afdelingsdirektør for ny afdeling og for et stærkt privatteam

Vil du opleve pionerånden ved at åbne noget nyt og mærke fornemmelsen af at skabe en succes helt fra bunden? Har du samtidig lyst til at stå i spidsen for en stærk privatafdeling i Hørsholm, som vi allerede har besat med otte dygtige og lokale profiler, og hvor vi bare mangler dig – den helt rette til at stå bag roret? Dig, der er nået til et sted i din karriere, hvor du ønsker stor indflydelse på dit eget job og vil skabe resultater, der kan mærkes.

Vi har de seneste år åbnet flere nye afdelinger – ikke mindst på Sjælland – så du og dit hold får masser af opbakning fra organisationen og en høj grad af lokal frihed til, at I sammen kan skabe lige præcis den afdeling, der passer bedst til Hørsholm. Afdelingens præcise placering i byen ligger endnu ikke fast. I Sparekassen Kronjylland kommer menneskene nemlig altid først, når vi åbner en ny afdeling. Derfor er det også helt afgørende, at du har det rette drive og mindset, når det kommer til at skabe og videreudvikle et rigtig godt hold og opbygge stærke relationer til både kolleger og kunder.

Som afdelingsdirektør i Hørsholm kan du se frem til, at:

  • Du bliver en vigtig støtte, vejviser og sparringspartner i opbygningen af en helt ny afdeling. Det er derfor vigtigt, at du har en stor lyst til at skabe succes gennem engagerede medarbejdere, og at du leder og motiverer med inspiration og tillid. Det har du sandsynligvis succesfuld erfaring med fra en lederrolle i et andet pengeinstitut.
  • Du oparbejder hurtigt en tillidsfuld relation til medarbejderne i din afdeling og praktiserer en åben og ærlig dialog med motiverende feedback. Derigennem får du et godt kendskab til den enkelte medarbejders behov for ansvar og udvikling, så medarbejderen trives, udfordres og matcher kundernes behov.
  • Du får masser af organisatorisk opbakning til at angribe et stort og spændende markedsområde, hvor du sammen med resten af afdelingen er med til at sætte sparekassen på landkortet i Hørsholm. Du har sandsynligvis allerede et godt kendskab til Hørsholm fra dit privat- eller arbejdsliv, så du ved, hvilke netværk, virksomheder og lokale foreninger du vil starte med at åbne døre til.
  • Du køber fuldt ind på Sparekassens strategi og værdisæt, som du – med dine solide kommunikations- og samarbejdsevner – oversætter til konkrete tiltag i hverdagen. Du går for eksempel foran som rollemodel blandt andet med afsæt i Sparekassens kundeløfter, og når du sammen med teamet fastholder og tiltrækker privatkunder og lokale erhvervskunder, men også skaber en afdeling, der er en attraktiv arbejdsplads.
  • Du får det overordnede ansvar for afdelingens driftsledelse og udvikling.

Et alsidigt lederjob

Afdelingen kommer til at have fokus på den gode privatrådgivning, men også på den grundige rådgivning af lokale, mindre erhvervskunder. Da du skal være faglig sparringspartner for rådgiverne, er det afgørende, at du har stor indsigt i begge afdelingens kundetyper.
Der venter dig altså en alsidig stilling med både kundekontakt, rådgivning og lederopgaver. Samtidig får du rig mulighed for at blive en endnu bedre leder, end du er i dag. Du kommer nemlig ikke bare med på en spændende rejse i Hørsholm, men får også en plads i vores stærke ledergruppe på Sjælland, hvor du får dygtige lederkolleger at sparre med – og at udvikle både dig selv, din faglighed, dine medarbejdere og afdelingen sammen med. Derudover støtter vi naturligvis op om din rolle som ny leder i Sparekassen med relevant uddannelse og sparring.

Udover stor indflydelse på den kommende afdelings retning og succes kan du se frem til fleksible rammer, da vi har stor forståelse for, at arbejdet ikke er det eneste, der fylder i dit liv.

Solid organisation i stærk udvikling

Med cirka 900 kolleger og 195.000 kunder fordelt over hele landet bliver du en del af en ambitiøs organisation med en forretningsorienteret familiekultur, hvor vi interesserer os for hinanden. Vi har de seneste år for eksempel åbnet flere nye afdelinger, ligesom analysebureauet EPSI endnu engang har kåret os til at have landets mest tilfredse bankkunder – både private og erhverv.
Vores formål er langt større end blot profit. Som garantsparekasse kan vi nemlig tænke langsigtet og have til formål at skabe en balance mellem kunder, medarbejdere, sparekasse og samfund. Det betyder blandt andet, at vi engagerer os og gør en forskel lokalt, mens vi skaber gode resultater. Både for den enkelte kunde og for det samfund, vi er en del af. Vores rådgivere har eksempelvis ikke personlige salgsmål, men har til opgave at skabe gode kundeoplevelser og bidrage til den høje kundetilfredshed. Blandt andet derfor har vores rådgivere typisk færre kunder i porteføljen, end man oplever hos mange andre pengeinstitutter.

Har du lyst til at være med? Så kom og gør vores åbning i Hørsholm til en kæmpe succes sammen med os!

Læs mere om åbningen i Hørsholm i pressemeddelelsen her.

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Tårnhøj jobtilfredshed

Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.

Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.

Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder. 

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.