Sparekassen Kronjylland flag

Vi fjerner negative renter for privatkunder

Fra 15. august skal privatkunder og foreninger ikke betale negative renter for indlån i Sparekassen Kronjylland. I stedet bliver indlånsrenten 0 procent for alle privat- og foreningskunder. Det sker i forlængelse af den renteændring, som Den Europæiske Centralbank og Nationalbanken besluttede i sidste uge.

Fra 15. august bliver renten for erhvervskunder desuden hævet fra minus 0,95 procent til minus 0,45 procent, hvilket matcher den seneste ændring fra Nationalbanken.

De stigende renter i samfundet betyder også, at renterne på udlån kommer til at stige. Det vil dog først ske pr. 15. september. Alle kunder med udlån får en individuel besked om ændringerne i løbet af august.

Læs også

Familie produkter

Garant

I alt 63 millioner kroner bliver udbetalt i renter til garanter

Er du en af Sparekassens 37.000 garanter, så får du i starten af april udbetalt 4,5 procent i rente af din garantkapital. Pengene bliver overført til din afkastkonto. Vi udbetaler i alt 63 millioner kroner til vores garanter.

Få rabat på dyre- og forlystelsesparker

Oplevelser med rabat

Er familien på udkig efter store oplevelser? Som kunde hos os kan du få rabat på en række forlystelses- og dyreparker over hele landet. Du kan købe billetter med rabat til hele familien.

Konfirmand konfirmation

Ung: 13 til 17 år

Konfirmation og pengegaver

Der er ofte pengegaver at finde på konfirmandens gavebord. Som regel er det første gang, konfirmanden er i besiddelse af så mange penge. Derfor er det vigtigt at hjælpe konfirmanden med at skabe nogle fornuftige rammer for, hvordan pengene kan bruges, opspares eller begge dele. Se vores gode råd her.

Tjek dit Totalkreditlån direkte i net- og mobilbank

Bolig

Beregn dit Totalkreditlån nemt i net- og mobilbank

Nu kan du tjekke dit Totalkredit og lave nyere beregninger direkte i net- og mobilbank