Forsikring og anmeldelse af skade

Med dit Mastercard kan du have op til flere forsikringer, som dækker både ved rejser og fejl på produkter

Når skaden sker

Hvis skaden er sket og du har brug for akut assistance, skal du straks henvende dig til:

SOS International a/s,
Nitivej 6,
DK – 2000 Frederiksberg

Telefon (+45) 70 10 50 50 (døgnet rundt)
Telefax (+45) 70 10 50 56

Du bedes have følgende klar, når du ringer:

  • Patientens navn, opholdssted, hotel/værelse, hospital/afdeling, stue samt telefonnummer.
  • Oplysning om skadetilfældet, og hvilken hjælp der behøves
  • Behandlende læge, telefonnummer, træffetid og sprog

Find anmeldelsesblanketter og lignende her.

Forlænget produktforsikring

Med dit Mastercard Guld eller Platinum har du en forlænget produktforsikring som i op til tre år efter reklamationsretten ophører. Forsikringen dækker funktionsfejl i udvalgt forbrugerteknik og hårde hvidevarer til en købspris over 1.500 kroner. Bemærk, at forsikringen kun dækker, hvis varen er betalt med dit Mastercard.

Du kan læse mere om produktforsikringen i forsikringsbetingelserne.


Cookies meddelelse