Spær dit kort, hvis...

  • Du opdager betalinger, som du ikke selv har foretaget eller godkendt
  • Du har mistet dit kort
  • Dit kort blev stjålet
  • Du har mistanke om, at din pinkode er blevet afluret
  • Du har mistanke om, at andre bruger dit kortnummer

Spær dit kort hurtigst muligt via mobil- eller netbank
-  eller ring til os på tlf. 87 62 32 62 / send mail: kortindsigelser@sparkron.dk

Udenfor vores åbningstid skal du ringe til Nets på tlf. 44 89 29 29 (døgnåben).

Du kan gøre indsigelse, hvis ...

I en række situationer har du mulighed for at gøre indsigelser mod hævninger på din konto. Det kan dreje sig om misbrug eller svindel eller det kan være, du ikke har fået den vare, som du har bestilt og betalt via nettet. Når du gør indsigelse, kan vi - muligvis - hjælpe dig med at få pengene retur.

Der er dog en række forudsætninger, der skal være opfyldt for, at du kan lave en berettiget indsigelse. Disse forudsætninger kan du læse om her på siden. 

Bemærk:
En indsigelse er gratis, hvis den er berettiget. En uberettiget indsigelse koster 500 kroner. Derfor er det vigtigt, at du læser om regler, vilkår og dokumentkrav for indsigelser, før du laver en indsigelse.

Vi gør opmærksom på, at svig og forsøg på svindel kan medføre en politianmeldelse.

Læs om regler mm. på de forskellige korttyper på Finansrådetrs hjemmeside