Støtte til mesterrække-fodbold

Sparekassen Kronjylland er med til at sponsere tøj til U14 fodbold i Hornslet IF.

Det var et hold tilfredse drenge, der mødte op til træning på banerne i Hornslet for et par uger siden. Der var nemlig nye røde Hummel udebanejakker til alle.

Sammen med tre andre sponsorer, Søgemedier A/S, Decorateshop og Clean Service Aps, har Sparekassen "klædt fodboldrengene på".

- Når drengene kommer i sådan nogle jakker, så står det jo allerede 1-0, griner Brian Reifenstein fra Clean Service Aps.

Sparekassen støtter lokalsporten

Sponsorerne er gået sammen om at donere jakker til det talentfulde U14 hold, som lige nu spiller i Mesterrækken 2. For Sparekassen Kronjylland handler sponsoratet om at støtte lokalsporten.

- Som lokalt pengeinstitut er det vigtigt for os at støtte foreninger og idrætsklubber i lokalsamfundet. Vi er naturligvis meget glade for, at U14 holdet i Hornslet allerede nu har stor glæde af de flotte jakker, siger Per Bang Danielsen, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Egå.

På billedet viser Mads Reifenstein (med ryggen til) viser, hvordan jakken ser ud bagpå. To af sponsorerne flankerer holdet - til venstre Brian Reifenstein fra Clean Service Aps og til højre Per Bang Danielsen, Sparekassen Kronjylland. Allan Damborg, direktør for Søgemedier A/S, er træner for holdet (nummer to fra højre).

3. oktober 2011