Nu fast åbningsdag i Skovlund

Sparekassen Kronjylland udvider i Skovlund ved at indføre fast åbningstid hver mandag.

− Det går godt i Skovlund, og vi kan mærke, at kunderne sætter stor pris på en tæt kontakt til den lokale afdeling. Derfor udvider vi nu i Skovlund ved at introducere en fast ugentlig åbningstid. Samtidig kan kunderne selvfølgelig fortsat aftale at møde os alle ugens andre dage – også uden for normal åbningstid, fortæller afdelingsdirektør Kim Tobiasen.

Sparekassen Kronjylland har fra oktober indført fast åbningstid i Skovlund afdeling hver mandag fra klokken 13 til 16. Afdelingen betjenes udover Kim Tobiasen af kunderådgiverne Jytte Mortensen og Kirsten Madsen. De tre skifter mellem at rådgive kunder i Skovlund og Sparekassens afdelinger i Alslev og Billum.

Vil Skovlund
− Vi oplever i øjeblikket en god tilgang af kunder, og tidligere på året udvidede vi afdelingen med et stort mødelokale. Den nye ugentlige åbningsdag er en naturlig del af denne udvikling, slår Kim Tobiasen fast.

Han glæder sig over fremgangen i Skovlund, som er et område, Sparekassen gør meget ud af at støtte, hvor den kan:

− Vi vil rigtig gerne Skovlund og har for eksempel i løbet af 2014 og 2015 samlet ydet sponsorstøtte for mere end 100.000 kroner til området. Det er blandt andet kommet friskolen, børnehuset, idrætsforeningen, kulturhuset og pensionistforeningen til gode, ligesom vi støtter den lokale købmand. Sammen med udvidelsen af vores lokalefaciliteter og åbningstid, synes jeg, at det sender et klart signal om, at Skovlund er et område, vi i Sparekassen fortsat kan og vil engagere os i, fortæller han.