Ses vi lørdag?

Kom og besøg Kronses Oase de to lørdage i Randers Ugen 2015.

De to lørdage i Randers Ugen stiller mere end 30 foreninger op med aktiviteter for børn og voksne i Tronholmparken. Der er lagt op til to aktive dage, hvor blandt andre RGF stiller op med gymnastik, og Randers Fjord Golfklub tilbyder, at interesserede kan teste deres evner som golfspillere.

Også lokale virksomheder deltager i festlighederne til Randers Ugen. Heriblandt Sparekassen Kronjylland, som er en af hovedsponsorerne, har lavet en oase i Tronholmparken for børn og deres forældre. I Oasen kan du få gratis kaffe eller saft og samtidig hygge dig med forskellige aktiviteter for børn. Samtidig kan du møde Sparekassens plyssede maskot, Kronse, der som altid vil dele godter ud til børnene.

- Vi vil være der, hvor vores kunder er. Det gælder både i vores rådgivning, og når vi deltager i lokale arrangementer. Derfor er vi naturligvis også en aktiv del af Randers Ugen. Tanken bag oasen i Tronholmparken er, at børn og deres forældre skal kunne komme forbi og hvile benene eller lave sæbebobler, male i malebøger og tage på skattejagt rundt i parken, fortæller Peder Vagn Poulsen, kommunikationsmedarbejder i Sparekassen Kronjylland.

Kronses Oase, som Sparekassens oase bliver kaldt, er åben lørdagene 8. og 15. august 2015 fra klokken ti til femten.

Vi håber, vi ses!