AC Norddjurs forlænger sponsoraftale

AC Norddjurs er en aktiv idrætsforening, der fungerer som samlingspunkt for borgere i alle aldre fra Norddjurs Kommune. Nu har Sparekassen Kronjylland valgt at forlænge sponsorsamarbejdet med foreningen.

Sparekassen Kronjylland har været med som sponsor af AC Norddjurs helt fra foreningens opstart i 2011. I den periode har foreningen udviklet sig positivt, og da aftalen skulle genforhandles, var begge parter enige om at forlænge samarbejdet i endnu en 1-årig periode.

- AC Norddjurs er en forening, som gør meget for lokalsamfundet. I Sparekassen Kronjylland vil vi gerne støtte lokale initiativer, der gør det nemmere for borgere i vores lokalområder at røre sig, og det føler vi, at vi gør ved at støtte AC Norddjurs. AC Norddjurs har trods sin relativt unge alder allerede modtaget flere flotte priser, her iblandt prisen som årets forening i Norddjurs i 2014 og DGI Østjyllands hæderspris 'SÅDAN Award2015' for klubbens initiativ med AC Youngsters. Vi er glade for at støtte det gode arbejde i foreningen, og vi glæder os til fortsat at følge dens udvikling i løbet af det næste år, fortæller Lone Breum, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, Grenaa afdeling.

Sponsoraftaler gør en forskel
I AC Norddjurs er man også glade for det forlængede samarbejde.
- En forening som vores er afhængig af gode sponsoraftaler. Derfor er vi også glade for at fortsætte samarbejdet med Sparekassen Kronjylland. Vi tilbyder mange forskellige idrætter for både børn og voksne heriblandt fodbold, gymnastik og badminton, og vi oplever en stor lokal opbakning til vores arbejde. Materialeindkøb til både fodbold og gymnastikken tærer på den daglige økonomi, så det er et dejligt skulderklap til vores arbejde, når sponsorer i vores nærområde bakker op om vores aktiviteter, siger sponsoransvarlig i AC Norddjurs, Jens Søndergaard-Pedersen