Påskeharen kom på besøg i Vorbasse Rideklub

Da Vorbasse Rideklub i år afholdt den populære legedag for børn og heste, fik klubben besøg af en lidt anderledes påskehare.

I forbindelse med dagen kom kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, Rita Nielsen, på besøg med flotte påskeæg til alle børnene. Påskeæg var dog ikke det eneste, Rita Nielsen havde med til rideklubben – med i hånden havde hun også en gavecheck fra Sparekassen Kronjyllands gavefond.
- Vorbasse Rideklub er et rigtig godt samlingssted for områdets hesteinteresserede børn og unge. De gode faciliteter og engagerede frivillige er med til at gøre klubben til et rart sted at komme, og man fornemmer tydeligt den gode stemning, hver gang man besøger klubben. Vi har valgt at støtte Vorbasse Rideklub fordi, vi i Sparekassen gerne vil støtte initiativer, der er med til at gøre det sjovt at dyrke sport i vores lokalområder, forklarer Rita Nielsen, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland Vorbasse afdeling.

God støtte
I rideklubben er man glade for støtten.
- Vi er en klub, der går meget op i at kunne tilbyde attraktive faciliteter, der lever op til alle krav. Derfor fik vi blandt andet opført en ny indendørs ridehal i 2008 og vores seneste opdatering: en flot ny hestestald med plads til 24 heste. Der er selvfølgelig en del udgifter forbundet med forbedringerne, og derfor betyder det meget for os at modtage støtte fra lokale virksomheder som Sparekassen Kronjylland, fortæller Heidi Pedersen bestyrelsesmedlem i Vorbasse Rideklub.