Grenaas julebelysning er sikret

ShopiCity Grenaa har modtaget næsten 12.000 kroner til byens julebelysning.

For en del år siden startede Sparekassen Kronjylland et samarbejde op, der havde til formål at arrangerede aktiviteter omkring rundkørslen på Østergade i forbindelse med Open By Night i Grenaa. Gennem årene har en række forretninger og virksomheder været en del af dette samarbejde og været med til at oparbejde en god pulje penge.

Stafetten er givet videre

Kama Kaffe, Louise, Estate Mæglerne, Robæk Revision og Rådgivning samt Sparekassen Kronjylland har på det seneste møde besluttet at give stafetten videre:

− Vi har valgt at overdrage arbejdet til ShopiCity, som i forvejen står for den øvrige festplanlægning i byen, fortæller Lone Breum, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland Grenaa.

− I fællesskab er vi blevet enige om, at de næsten 12.000 kroner, vi har tilbage i kassen, skal gå til byens julebelysning. Vores erfaring er, at det hvert år er en økonomisk udfordring at gennemføre belysningen, og det vil vi gerne afhjælpe. Julebelysningen gør en stor forskel i bybilledet ved at tilføre hygge og dynamik til stor glæde for både de handlende og butikkerne, forklarer Lone Breum.

Lone har netop haft fornøjelsen af at overrække pengene til Carsten Thygesen, formand for ShopiCity.

Kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, Lone Breum (t.h.), har på vegne af en række butikker og virksomheder overrakt næsten 12.000 kroner til Carsten Thygesen, formand for ShopiCity Grenaa. Pengene går til byens julebelysning.