Forlænger med Havndal-Udbyneder Idrætsforening

Sponsoraftalen mellem Sparekassen og Havndal-Udbyneder Idrætsforening - i daglig tale HUI - er blevet forlænget.

Sparekassen Kronjylland er hovedsponsor for følgende afdelinger i HUI: fodbold, gymnastik, badminton, volleyball og motion, og det samarbejde er netop forlænget.

Sponsoraftalen er et vigtigt element for HUI´s økonomiske udfordringer, og der er tale om et samarbejde med forventning om en fremtidig positiv udvikling både på det sportslige og økonomiske område.

− Det er vigtigt med et aktivt idrætsliv, og med sponsoratet vil vi gerne være med til at give områdets børn og voksne nem adgang til gode faciliteter og kvalificerede trænere. På den måde er vi med til at gøre en positiv forskel, der hvor vores kunder er, forklarer Michael Nielsen, som er daglig leder af Sparekassens afdeling i Havndal.

Som hovedsponsor deltager Sparekassen blandt andet aktivt i HUI´s årlige sportsuge.

F.v.: Michael Nielsen, daglig leder i Sparekassens afdeling i Havndal sammen med HUI's kasserer Poul Martin Madsen.