Fortsætter som hovedsponsor i Søften Gymnastikforening

Sparekassen Kronjylland har forlænget sit sponsorsamarbejde med Søften Gymnastikforening (SGF) for en 5-årig periode.

Cirka 1000 aktive medlemmer og 175 ledere kommer til at nyde godt af den positive udvikling, som SGF kan fortsætte med forlængelsen af sin hovedsponsoraftale med Sparekassen Kronjylland i Hinnerup.

Forening i positiv udvikling

− Den nye sponsoraftale gælder for de næste fem år og giver os et godt økonomisk fundament, der er med til at sikre vores videre udvikling. Det er vigtigt, at alle har adgang til bevægelse og sport, og vores ambition er netop at tilbyde nogle rammer, hvor alle børn og voksne i området har mulighed for at dyrke sport. Det glæder os, at vi med aftalen kan forlænge det gode samarbejde med Sparekassen Kronjylland og fortsat bakke op om byens lokale pengeinstitut, fortæller hovedformand for Søften Gymnastikforening, Søren Peter Poulsen.

En aktiv lokal medspiller

Sparekassen glæder sig over fortsat at være med til at gøre en forskel for Søften Gymnastikforening og for alle de børn og voksne, der dagligt er aktive inden for de mange sportsgrene, foreningen tilbyder:

− SGF tilbyder et bredt udvalg af forskellige idrætsformer, og de tilknyttede frivillige hjælpere og trænere gør hver dag et helt fantastisk stykke arbejde. Den indsats glemmer mange at sætte pris på i hverdagen, men den er meget vigtigt at værne om, forklarer Dorthe Seeberg, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Hinnerup. − Samtidig vil vi også gerne bakke op om et aktivt gymnastik- og idrætsliv i Søften og omegn. Vi er en Sparekassen, der meget gerne vil kendes som en aktiv medspiller i lokalområdet. Vi leverer ikke bare en pose penge, men engagerer os aktivt som en sparringspartner, der gerne vil være med til at gøre en forskel, der kan mærkes, forklarer Dorthe.

F.v.: Afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland, Hinnerup: Dorthe Seeberg, formand for SGF, Søren Peter Poulsen og frivillig i klubben, Jens-Ole Hesel.