Pedaltramp og grillpølser var en succes

Motionscykelløb i Spentrup blev et tilløbsstykke for både unge og gamle.

Der blev trådt i pedalerne, mens solen bagte, og pølserne duftede fra grillen, da der tirsdag 29. april var cykelløb i Spentrup.

Spentrup IF var arrangør af cykelløbet, som mødte god opbakning fra de lokale borgere. Alt lige fra børn, pensionister og den lokale cykelklub var mødt op, og i alt cirka 75 cyklister begav sig ud på ruten, som havde start og slut ved Sparekassen Kronjylland.

− Vejret var helt fantastisk, og der blev kørt godt til over hele feltet, fortæller kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland Spentrup, Heidi Nellemand.

Sparekassen var vært med en pølse og vand og var dermed med til at sætte nogle hyggelige rammer om cykelløbet.– Vi afholdt også en konkurrence, hvor man skulle have 13 rigtige. Mange bød ind, men da ingen fik 13 rigtige, måtte vi trække lod blandt deltagerne for at finde en vinder, fortæller Heidi. Den heldige vinder har fået en sportstaske med to flasker vin, en bog om mennesker i Sparekassen, håndklæde, paraply og overtræk til cykelsadlen.