Ny hovedsponsor til Viborg HK Forening

Sparekassen Kronjylland er ny hovedsponsor for Viborg HK Forening på en 2-årig aftale, der løber fra 1. juli.

Når spillerne fra Viborg HKs 31 ungdomshold og 7 seniorhold løber løber på banen til den nye sæson, vil  Sparekassen Kronjyllands logo pryde brystet.

Aftalen vækker stor glæde hos formand for Viborg HK Forening, Lars Mikkelsen.

"At Sparekassen Kronjylland har valgt at stå bag os i de kommende sæsoner har enorm betydning og giver os ro og mulighed for at sætte endnu mere fokus på sporten. Det er en vanskelig tid at drive håndboldforening i, og der skal arbejdes hårdt uden for banen for at give vores 400-500 medlemmer de bedste betingelser. Her er den nye hovedsponsoraftale et kæmpeskridt."

Også afdelingsdirektør Flemming Braae Nyvang fra Sparekassens Viborg afdeling udtrykker glæde over samarbejdet. Han understreger, at eftersom Sparekassen bakker op om både foreningslivet og sporten i lokalsamfundet, er det helt naturligt at støtte Viborg HK Forening.

"Vi glæder os over, at vi har mulighed for at støtte de ildsjæle, som aktivt og engageret yder en indsats i byens foreninger, og vi glæder os i særdeleshed over at kunne bidrage til, at en klub som Viborg HK Forening kan fastholde sit høje aktivitets- og kvalitetsniveau til glæde for klubbens medlemmer", siger Flemming Nyvang.

Fra afdelingsdirektøren lyder der desuden en opfordring til at kigge indenfor i Sparekassens lokale afdeling på Tingvej 9, hvis medlemmerne i Viborg HK Forening har lyst til at se, hvem der er hovedsponsor i deres klub.

"Vi er meget lokale i Sparekassen, og de personlige relationer er vigtige for os. Vi oplever jævnligt, at medlemmer i de lokale idrætsforeninger bliver kunder hos os, fordi vi støtter deres klub, og det er en tillid, vi er utroligt glade for. Vi håber naturligvis, at vi vil opleve det samme i forbindelse med samarbejdet med Viborg HK Forening", slutter afdelingsdirektøren.

På billedet ses fra venstre afdelingsdirektør Flemming Nyvang og kunderådgiver Morten Scharling, Sparekassen Kronjylland, samt Lars Mikkelsen og Peter Cassøe, Viborg HK Forening og Viborg HK A/S.