Støtte til lokale virksomheders markedsføring

Sparekassen Kronjylland og Radio go!FM støtter lokale virksomheders markedsføring.

Endnu en gang får østjyske virksomheder mulighed for at få glæde af samarbejdet mellem Sparekassen Kronjylland og Radio go!FM. Sparekassen og radiostationen har nemlig valgt at gentage sidste års succes med oprettelsen af en lokal markedsføringsfond. Fonden har til formål at give små og mellemstore lokale virksomheder adgang til radioannoncering til stærkt reducerede priser.

Samarbejdspartnerne har døbt konceptet Business Marketing Fund, og alle østjyske virksomheder har mulighed for at komme i betragtning. Kort fortalt går konceptet ud på, at virksomheder, som køber en pakke med et antal radiospots på Radio go!FM, får et tilsvarende antal radiospots helt gratis. Denne ”double up” sponsoreres af Sparekassen Kronjylland.

”Vi vil gerne bidrage til, at små og mellemstore lokale virksomheder får mulighed for at markedsføre sig i radioen til en reduceret pris. Vi tror på, at det kan være med til at sætte gang i hjulene i det lokale erhvervsliv og dermed bidrage til øget innovation og udvikling. Vi er glade for at kunne bidrage både med vores kapital og vores viden på området”, siger Pernille Kempel Jensen fra Sparekassen Kronjylland og gør opmærksom på, at der kan være tale om en besparelse på helt op til 70 % for den enkelte virksomhed.

Også salgschef Mette Thomsen hos Radio go!FM er glad for, at man igen i år har valgt at give en række virksomheder mulighed for at få del i en attraktiv markedsføringsplatform:

”I disse tider er det ekstremt vigtigt at fokusere på at holde omkostningerne nede, hvilket naturligvis også gælder på markedsføringsbudgettet. Med sidste års Business Marketing Fund var vi med til at give over 30 østjyske virksomheder fra stort set alle brancher mere luft i budgetterne til at optimere deres markedsføring. Vi har fået mange positive tilbagemeldinger, så vi kan kun opfordre virksomhederne til at melde sig på banen”, siger Mette Thomsen.

Alle interesserede virksomheder inviteres ind for at høre mere om Business Marketing Fund og om, hvordan man som virksomhed kan komme i betragtning. Det sker den 12. og 13. september i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Aarhus City, Vestergade 11, 8000 Aarhus C.

Tilmelding foregår via Radio go!FM’s hjemmeside www.gofm.dk under Business Marketing Fund.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Mette Thomsen
Salgschef Radio go!FM