Job i Sparekassen Kronjylland

Specialister til Forretningssupport 

I Sparekassen Kronjylland oplever vi kundetilgang og åbner nye afdelinger. Vi har eksempelvis netop offentliggjort, at vi åbner endnu en afdeling på Sjælland. For at sikre at vores kunder også i fremtiden får den service og hjælp, de har brug for, ønsker vi at udvide vores dygtige supportteam, der har base på Frankrigsvej i Hammel. Det er her, du kommer ind i billedet, hvis du ønsker at arbejde specialiseret med forretningssupport inden for et eller flere fagområder og samtidig også har lyst til at være i tæt kontakt med kunder eller kolleger i afdelingsnettet. Alt sammen i et levende hus med høj faglighed, en masse gode sparringspartnere og fleksibilitet i hverdagen.

Dyb viden og bred kontaktflade

Vi ønsker at ansætte flere nye kolleger, så du kommer ikke til at arbejde med alle områderne, men med det eller de hovedområder, der matcher dine interesser og kompetencer.

I FRAUD-teamet bidrager vi til at stoppe svindel og hvidvask og har opgaver, der både peger mod kundekontakt, AML-indberetning og at tage action på kortindsigelser, netbankindbrud og CEO-FRAUD. Vi sagsbehandler på området, svarer på kundernes henvendelser, stiller - med et smil på læben - de rigtige spørgsmål og udfordrer de forklaringer, vi bliver mødt af, sparrer med kolleger og er løbende i dialog med NETS, ligesom vi hele tiden tilegner os ny viden på et område med mange regler. Jobbet kræver en finansiel uddannelse og erfaring med at servicere kunder telefonisk. Kendskab til betalingskortregler og NETS’ sagsbehandlingssystem CLARA vil være en fordel.

I Administration og Kontroller løser vi opgaver inden for afstemninger, kontroller og ændring af produkttyper, ligesom vi står for opgaver og kontakt i forbindelse med Sparekassens foreningskunder, når de eksempelvis skifter ud i bestyrelsen eller skal have dokumenter udarbejdet, fordi de ønsker at optage et lån eller at investere i garantkapital. Den ene dag løser vi måske en del rutineprægede opgaver, mens vi den næste skal tænke mere ud af boksen eller være med til at beskrive eller implementere nye opgaver. Der er således stor afveksling i opgaver og kompleksitet og en tæt kontakt med både kunder og kolleger i Sparekassen. Jobbet kræver indsigt i produkter og arbejdsgange i et pengeinstitut, og det er derfor en forudsætning at være uddannet i branchen.

I Bobehandling og E-engagementer behandler vi alle typer dødsboer og håndterer e-engagementer, så vores opgaver og faglighed spænder bredt. Vi står eksempelvis for kontakt til arvinger, skifteretten, advokater og kolleger og sikrer dermed betaling af boets regninger, salg af værdipapirer, udbetaling af pensionsmidler til begunstigede og udbetaling af boets midler til de retmæssige arvinger. Derudover står vi for engagementsoverførsler til og fra Sparekassen og har derfor også en stor viden om overførselsanmodninger og de forskellige regler mm. Kendskab til arbejdet med dødsboer fra en stilling i et andet pengeinstitut eller for eksempel som advokatsekretær – eller indsigt i finansielle produkter, er en fordel, men ikke et krav. En stor interesse for området kan kompensere for erfaring.

I alle tre teams er det afgørende, at du med din specialistviden helt naturligt har lyst til at hjælpe kunder eller kolleger, og at du løser opgaverne i en høj standard til tiden.

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Du kan se frem til et job med faglige udfordringer og en stor kontaktflade, og at du bliver en del af et levende hus i Hammel fuld af specialister – vi er næsten 60 kolleger under samme tag. Vi har ikke vandtætte skodder mellem de forskellige specialistteams og opgaver og ser det som en naturlig ting af hjælpe hinanden ved eksempelvis spidsbelastninger eller ferie. Vi håber derfor, at du uanset funktion har lyst til at blive en del af en forretningssupportgruppe, hvor vi sparrer med hinanden og trives i en travl hverdag med mange forskellige opgaver.

Vi tilbyder dig indflydelse og stor fleksibilitet – du har blandt andet mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.

Vil du vide mere om stillingen eller høre mere om, hvilket team dine menneskelige og faglige kompetencer passer bedst til, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Karin Søborg Bundgaard på 24 69 09 34 eller HR-partner Mette Møller Eriksen på 26 87 92 84.

Vi glæder os til at modtage dit CV senest 16. juni – du er også velkommen til at medsende en video eller en ansøgning, hvis du har lyst. Vi forventer at holde samtaler i uge 25.