Et digitalt banktilbud - hvad betyder det for mig?
I Sparekassen Kronjyllands digitale banktilbud KRON får du en personlig rådgiver, som du udelukkende møder online. KRON er måske noget for dig, hvis du ønsker et alternativ til Sparekassens fysiske afdelinger og udover den personlige relation går op i convenience og hastighed.
Mød menneskerne bag KRON
”Når jeg har haft møde med kunderne, så vil jeg selvfølgelig rigtig gerne have, at de går herfra med en oplevelse af, at vi har spillet deres økonomi bedst muligt.”
Stine Olsen Andersen
Kunderådgiver
Telefon: 87 62 37 44
”Vi har tid, når du har tid. Du kan eksempelvis sidde derhjemme torsdag aften klokken 19.00 og holde møde med os dér.”
René Lind
Kunderådgiver
Telefon: 87 62 37 46
”Det sparer tid for dig som kunde, at du bare kan åbne computeren derhjemme og holde møde med os. Nemmere bliver det ikke.”
Nicolai Jensen
Kunderådgiver
Telefon: 87 62 37 43
”Hos KRON får du en personlig rådgiver - bare online. Det betyder, at du får kompetent rådgivning, som du kender det fra en traditionel bank - bare på en mere fleksibel måde.”
Kasper Steendahl
Kunderådgiver
Telefon: 87 62 37 41
”Det vigtigste for mig er ubetinget den gensidige tillid og respekt, der skal være mellem kunde og rådgiver.”
Danny S. Jespersen
Kunderådgiver
Telefon: 87 62 37 42